ویژگی ماه ها

؟!اینجا همه چی درهمه؟!



اینم فهمید من با احساسم!



نظرات شما عزیزان:

نسی خانووووم
ساعت19:47---4 خرداد 1393
عمه ی خودت خره بیشور نفهم مژگان فوش به عمه ی من نده من عممو دوس دارم خوب?? افتاد یا باز یاداوردی کنم الاغ اذری
پاسخ:كم بخور بابا...غلط كردي من ميگم...از توي اسفندي بهترمممم
درپاسخ: در ضمن ياد اوري ميكنم من عمه ندارم عشقم!


نسی خانووووم
ساعت12:35---29 ارديبهشت 1393
کوفت بیشور لیلی کو که بزنه تو دهنت یه چند وقته ندیدمت که بزنم لهت کنم تا آدم بشی اصلا اذری ها خرن
پاسخ:ليلي خودش منو با ديوار يكي ميكنه!..عمت خره كثافت اسفندي


نسی خانووووم
ساعت20:50---25 ارديبهشت 1393
اسفندیاروووووو عشق است که همشون با استعدادن
پاسخ:بجز تو!!!خخخ


alireza
ساعت23:37---24 ارديبهشت 1393
ماه فقطططططططططططططططططط مردااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااد البته آذریا ک نور چشمه مان نوکرشونم هستم شیش دانگ علی خصوص.....خخخخ
پاسخ:ماه فقطططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططططط اذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر ررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
تاريخ دو شنبه 22 ارديبهشت 1393برچسب:,سـاعت 19:3 نويسنده mozhgan*
miss-o